Tiskiharja♥

 

 


Hejsan!
Han inte blogga igår, åkte till IKEA för att mamma och pappa skulle beställa köket. Starta kl 8 - 8.30  och kom fram 2 tim senare. Sen åt vi lite frukost där och så sprang päronen iväg för att få lite hjälp med köket. Medans fick Elin och jag gå runt lite vars vi ville, vi gick bla. till en stor godisaffär och en djuraffär. Sen åt vi lunch på IKEA, köttbullar såklar xD. Och så sprang mamma och pappa iväg igen... Elin och jag provade lite olika sängar, jag behöver en ny, och va inte riiktigt överens om vilken jag skulle ha. Sen gick vi runt och strosade lite, Elin hittade 2 mjukisdjursråttor som hon senare döpte till Keso och Aioli, och jag en sprayflaska. Och under hela dagen gick jag och skrev upp användbara finska ord som 'diskborste', 'värmeljus', 'paraply' och 'kom ihåg batterierna'.
Och klockan sju åkte vi äntligen hemmå och kom fram ca nio. Då var jag så trött att jag inteorkade slänga in något inlägg om vars jag hade varit hela dagen. Ni fick ju iallafall ett litet tidsinställt inlägg som jag hade förberett.

Idag ska jag till Elsa och vara ute och leka med hennes mammas frittebarn typ hela dagen. Så ingen toppenupdatering idag heller tyvär. Aja, nu måste jag nog cykla iväg, hejs!

Kram Hanna♥

Långt inlägg dedära....

Kommentarer
H E L E N A♥
2011-04-26 | http://freefallin.webblogg.se/

sv: nu är dagens blogg uppe:) kolla om du vann och anmäl dig sedan igen:) glöm inte att du har större chans att vinna om du länkar oss:)

snabblämk: http://freefallin.webblogg.se/2011/april/sta-for-det-du-gor.html#comment


Namn
Kom ihåg mig?

Mail


Blogg/hemsida


Kommentar


Trackback